Re: [FORENING] Knoppmyth

On Tue, Feb 22, 2005 at 04:39:48AM +0100, Gert Holtoft wrote:

> Jeg kan godt se nu, at det var et dårligt formuleret spørgsmål, jeg
> mente at brænde en 5-10 stykker af, jeg har begge med som iso filer

> Jeg ser frem til resultatet

Jeg har endnu ikke fået det til at virke (måske fejl-40)
men 5a9 har 2.6.9 kerne og vil være at foretrække på nyere hardware
Den finder mit ene indbyggede netkort og kommer ikke med APIC fejl,
ser ud til at loade snd-intel8x0  sounddrivere til det indbyggede
i Nforce4 (AC97/Realtex850)
(har et bundkort med Nforce4  og et Nvidia 6200/pci-e grafikkort
 , et Hauppauge PVR350 og et ældre Hauppaug win-TV)

Jeg er ved at gennempløje siderne med knoppyth, mythtv, ivtv,
for at finde ud af hvor det går galt. (et sted i mythtv-konfiguration
stopper det)

--
mvh Frank Damgaard  |