Re: [FORENING] Linuxforum - SSLUG's stand, CD'er tilovers.

Søndag den 6. marts 2005 16:43 skrev Jesper Krogh:
> På SSLUG's stand igår fik vi delt CD'er og SSLUG-foldere ud i
> massevis. Specielt Jan Trøjgaard for meget ihærdig uddeling af
> SSLUG-foldere, MH Media for sponsering af spandevis af CD'er, Gert
> Holtoft for at brænde og de andre der var gode til at give en hånd på
> standen i løbet af dagen.
>
> Den præcise status for hvor mange distributioner der blev uddelt har
> Gert, men der blev ialt ca. 180 distributioner "til overs" som Keld
> Jørn Simonsen fik med hjem i en kasse.

Lidt statistik:
Brændt					Uddelt
75 	Mandrake 10.1 Official 		47
75 	Fedora Core3				35
75 	Gentoo 2004.2				25
43 	Knoppix 3.6_da				29
43 	Knoppix 3.7_en				27
43 	GamesKnoppix 3.7_en		43
20 	Slackware 10.1				18
15 	Trustix 2.2				16
21 	DammSmallLinux .93			21
10 	Ubuntu Warty-release		10
420							271
Derudover havde kom der ca. 100 Ubuntu'er som alle er væk, ligeledes
downloadede vi OpenOffice 2 beta og brændte 3-4 stykker, der blev
ligeledes brændt et par Ubuntu ppc

Hvis der skal være en konklution må det være at det primært er
live-cd'erne der er "salg" i !
Jeg vil gerne slutte med at sige tak for et godt samarbejde, jeg synes
det var en hyggelig dag, jeg hyggede mig i hvert fald.

mvh/gert

--
Encyclopedia for sale by father.  Son knows everything.