Re: [FORENING] Linuxforum - SSLUG's stand, CD'er tilovers.

On Sun, Mar 06, 2005 at 03:43:11PM +0000, Jesper Krogh wrote:
> På SSLUG's stand igår fik vi delt CD'er og SSLUG-foldere ud i massevis.
> Specielt Jan Trøjgaard for meget ihærdig uddeling af SSLUG-foldere, MH
> Media for sponsering af spandevis af CD'er, Gert Holtoft for at brænde
> og de andre der var gode til at give en hånd på standen i løbet af
> dagen.
>
> Den præcise status for hvor mange distributioner der blev uddelt har
> Gert, men der blev ialt ca. 180 distributioner "til overs" som Keld Jørn
> Simonsen fik med hjem i en kasse.
>
> Keld tilbød at hvis folk sendte en frankeret svar-kuvert til ham, så vil
> [...]

jeg har en anden idé som måske er nemmere at udføre.

Jeg tænkte at vi kunne stille op på Fisketorvet eller
Frederiksbergcentret, og uddele cd-erne, med en tilhørende side A4 med
info om SSLUG og hvor man kan få hjælp, og derved melde sig ind i SSLUG.
Jeg tror vi kunne få nogen nye medlemmer på den konto.

Vi skal naturligvis have lov af Fisketorvet eller Frederiksbergcentret
til dette, og det ville være fint med en lille notits i den lokale avis.

Hilsen
keld