Re: [FORENING] Linuxforum - SSLUG's stand, CD'er tilovers.

I sslug.forening, skrev Keld Jørn Simonsen:
>  jeg har en anden idé som måske er nemmere at udføre.
>
>  Jeg tænkte at vi kunne stille op på Fisketorvet eller
>  Frederiksbergcentret, og uddele cd-erne, med en tilhørende side A4 med
>  info om SSLUG og hvor man kan få hjælp, og derved melde sig ind i SSLUG.
>  Jeg tror vi kunne få nogen nye medlemmer på den konto.

Det lyder som en god ide, men løber vi ikke i det "modsatte" problem i
den sammenhæng? Altså at vi reelt har for få og for "mærkelige"
distributioner. Der var vist 60 Gentoo CD'er i blandt, dem har jeg
ingenlunde lyst til at udlevere i Frederiksbergcentret.

>  Vi skal naturligvis have lov af Fisketorvet eller Frederiksbergcentret
>  til dette, og det ville være fint med en lille notits i den lokale avis.

Ja.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: