Re: [FORENING] Linuxforum - SSLUG's stand, CD'er tilovers.

Hva med noen linker til
Skolelinux
Dappix
Gnuskole
Snøfrix
Knoppix etc på det arket
Bare sånn diskret nederst i hjørnet på arket for de viderekomne?
For å bringe folk ut av uvitenhet og inn i opplysthet? :-)

> Så kan vi vel bare lade være med at udlevere gentoo, med mindre folk
> direkte spørger om det, og så må vi vel bare lukke butikken når der er
> udsolgt. Og hvis det bliver en succes, så kan vi vel gentage den.

Helt klart - kjør på :-)
Husk at politikere har barn -
GamesKnoppix er veien framover
8 år gamle damer er en sikker vinner.
De er framtiden.
Ta på Diamant-tænderne og smil strålende :-)
Danmark og verden trenger Linux - Virusfritt Danmark  NÅÅ!!! :-)

Mvh
Jim Oksvold