Re: [FORENING] Linuxforum - SSLUG's stand, CD'er tilovers.

On Sun, Mar 13, 2005 at 01:45:11PM +0100, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Så kan vi vel bare lade være med at udlevere gentoo, med mindre folk
> direkte spørger om det, og så må vi vel bare lukke butikken når der er
> udsolgt. Og hvis det bliver en succes, så kan vi vel gentage den.

Gik rundt med min cykel på Strøget i dag, og fik udleveret ca 100 cd-er.
Og jeg fik udleveret lidt her til aften til møde med Thomas Adelskov.
Så nu er der næsten kun nørdede sæt tilbage (45 gentoo, 12 slackware),
men lidt knoppix og fedora er der også.

Iflg politiet må man godt gå rundt og dele gratis ting ud, såfremt man
ikke har et fast sted, men bevæger sig rundt.

Jeg er spændt på om det giver nogen målelig effekt på antal medlemmer.
Jeg reklamerede kraftigt for novice-listen.

De fleste var folk der ville prøve Linux fordi de havde hørt meget
godt om det. Favoritterne var ubuntu, mandrake og knoppix. Det var
mest yngre mænd der var interesserede. Og det var en ret kold oplevelse.
Der var flest interesserede oppe ved Nørreport.

Hilsen
keld