Re: [FORENING] uddiling af linux cdrommer

Keld Jørn Simonsen wrote:
> Lidt mere om min cd-uddeling.

Godt initiativ. ;*)

Hvis du (eller en medhjælper) havde en stor Tux et sted kunne
det måske bruges som blik fang. Jeg ville da kigge hvis der
var nogen der gik rundt på strøget med en stor pingvin. ;*)

> Det ville være godt at have haft SSLUG-foldere - hvis vi har nogen.
> Jeg skulle have reklameret også for vores medlemsmøder, og
> installfester. Dvs for announce-listen.

Var det ikke en idee at lave en lille folder med materiale,
der passede ind i CDrommen? Det er mere praktisk end at have
en separat A4 side.

Forøvrigt burde http://www.klid.dk/sw/support.html starte med
at forklare hvad Linux er.

Linux er et frit og gratis operativsystem ...

Forskellen mellem Linux og Microsoft Windows er ...

--
  Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org