Re: [FORENING] Butikker og hardwarekøb

> Vi diskuterede hvor langt butikker ville gå for at tiltrække linuxbrugere.
>
> Sub500 i Canada og USA går så langt, at de gratis installerer Linspire for
> folk.
>
> http://sub500.com/challenge.htm
Ja - jeg tror også stadigvæk virksomhederne kan motiveres uden at vi taber
vores sjæl til økonomiske interesser. Hvis nogen vil prøve at bringe flere
butikker over imod Linux, så kan vi måske indarbejde certificering af
butikker og finde fælles retningslinier før vi forhøre os om konkrete
aftaler med virksomheder. Der er også den opsatte Wiki om konkurrence for
bedste Linux-butikker, og kriterier for hvad vi ønsker. Omform gerne eller
bring flere foreslag til nye afsnit i http://wiki.sslug.se/LinuxIbutikker
.

Hilsen

Phillip