Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

On Wed, 10 Aug 2005, Peter Toft wrote:
<cut>
> B) Jeg er ved at re-indeksere emailarkivet så alle emailadresser tages
>    ud - det er i øvrigt godt mht. spam.
>    Det er en god retning men det koster at jeg reindekserer 2121
>    måneds web-arkiver med over 100.000 indlæg.
>    (Hvis I kigger nu, kan f.eks. se
>    http://www.sslug.dk/emailarkiv2/bog/2000_12/msg00086.utf8.html
>    i forhold til
>    http://www.sslug.dk/emailarkiv/bog/2000_12/msg00086.utf8.html)
>    Jeg bytter rundt når det er færdig og emailarkiv2 ryger så ud.

Det "gamle emailarkiv" (fra i går) er nu på
http://www.sslug.dk/emailarkiv2 og det nye er på
http://www.sslug.dk/emailarkiv - nogen fejl?
... over 300.000 indlæg som lige skulle igennem mhonarc.
Godt det er Linux :)

 Audience:  What do you want, Eric?
 Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
 Richard:  Any software that isn't free sucks.
 Linus:  I'm interested in free beer.