Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

Peter Toft wrote:

>          Hvis du ikke tillader dette, kan du ikke tilmelde dig SSLUG
>          og derefter skrive indlæg - og i så fald bør du
>          ikke svare på denne email.

Er det ikke lidt drastisk at kræve tilladelse blot for at melde sig in i SSLUG ?

Kravet bør vel kun stilles for at få tilladelse til at sende mail til post-listerne, eller er der noget jeg har overset.

Bare fordi der er nogen der er paranoide, betyder det jo ikke nødvendigvis at der ikke er nogen efter dem ;-)

Mvh Hans Christian Studt
Mobile +45 29 23 54 14
hc[AT]studt[DOT]dk http://hc.studt.dk