Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

On Wed, 10 Aug 2005 13:45:45 +0200, Mads Bondo Dydensborg wrote

> Ja. Vi skylder resten af det danske internet samfund, at klage over
> denne afgørelse.
>
> Dels over selve sagsbehandlingen, som er ubehjælpeligt langsom, dels
> over selve afgørelsen, der røber en total mangel på forståelse af
> hvad åbne fora på nettet er.
>
> Værdien af ting som åbne fora hvor der søges hjælp, mv, vil falde
> drastisk, såfremt alle skulle følge en sådan afgørelse.

ENIG!

> Jeg synes faktisk at du ikke skulle gå igang med de tiltag du har
> lavet.
> (Well, i det mindste sige at du fjerner emailadresser på grund af
> spam, ikke pga. datatilsynet.)

Enig - argumentet er spam for at lave det hele om (og rette et
andet internt 8859 UTF-8 problem).

Anyway - jeg kan resten af måneden skifte mellem det nye og gamle arkiv uden
problemer ud fra hvad vi gør ved det.

> Deres afgørelse må klart kunne ankes. Om end ikke andet så hos
> ombudsmanden. Men, det må også være noget der interesseret f.eks.
> ComputerWorld - faktisk burde det være oplagt stof til en pressemeddelelse.

Enig - Jeg sendte i nat en "ikke så sød" email til datatilsynet i den retning.

MVH

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.