Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

On Wed, 10 Aug 2005, Jacob Sparre Andersen wrote:

<cut>

> Slutningen er ikke helt god.  Måske:
>
>   »Hvis du ikke kan acceptere at indlæg på SSLUG's
>    postlister, nyhedsgrupper og andre fora bliver
>    offentliggjort og bevaret for eftertiden i deres helhed,
>    kan du ikke bliver medlem af SSLUG.
>
>    Ved at besvare denne email accepterer du at indlæg på
>    SSLUG's postlister, nyhedsgrupper og andre fora bliver
>    offentliggjort og bevaret for eftertiden i deres helhed.«

Det kan godt være det er den vi skal tage!?

> Sender en besked til »sslug.announce« om det danske
> registertilsyns afgørelse.  Beskeden kan passende afsluttes
> med teksten:
>
>   »Vi formoder at alle SSLUG's medlemmer er opmærksomme på
>    at indlæg på SSLUG's postlister, nyhedsgrupper og andre
>    fora bliver offentliggjort og bevaret for eftertiden i
>    deres helhed.
>
>    Medlemmer der ikke er indforståede med at SSLUG
>    fortsætter denne praksis ekskluderes med omgående
>    virkning.«

Hæ hæ - det tror jeg ikke vores vedtægter tillader os :/

> Men det er temmelig upraktisk, hvis man skal have fat i en
> eller anden.

Navnet på afsender er der og tidspunkt, sååå ....

hrrm....

 Audience:  What do you want, Eric?
 Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
 Richard:  Any software that isn't free sucks.
 Linus:  I'm interested in free beer.