Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

Torsdag den 11. august 2005 00:56 skrev Peter Toft:
> Hvis du ikke tillader dette, kan du ikke tilmelde dig SSLUG
> og derefter skrive indlæg. Ved at svare på dette brev
> giver du hermed dit samtykke til at SSLUG kan gemme og
> publicere dine indlæg på postlisterne i SSLUGs offentlige
> emailarkiv på SSLUGs hjemmeside.

Ulempen ved at gå igang med sådan noget er at vi er med til at sætte en
præcedens for at andre også skal have den slags. Jeg finder det betænkeligt.

Der er sådan noget som at man ikke er undskyldt for ikke at kende loven. Og,
der burde også være sådan noget som at vi ikke skal bøde for at alle mulige
diletanter bliver overrasket over at deres mail ryger på web, blot fordi de
ikke har sat sig ind i hvad vi laver i SSLUG.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg     sslug@sslug
 http://www.madsdydensborg.dk/

Visit http://www.sexuallymutilatedchild.org/ a day when you feel
strong. Warning: highly controversial content.