Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Hæ hæ - det tror jeg ikke vores vedtægter tillader os :/

Det er desuden et praktisk problem. I praksis (jeg kan ikke helt huske
hvad vedtægterne siger i den retning) er man medlem hvis man er tilmeldt
en postliste, så det Jacob skriver ville i praksis betyde at vi skulle
læse samtlige medlemmers tanker og fjerne dem der ikke er indforståede
(ellers bliver det ikke "med omgående virkning").

Jeg holder for resten også på at vi klager over den tåbelige afgørelse
og uadtil (vi kan godt have en kopi af arkivet liggende klar) ignorerer
afgørelsen.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734