Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

Mogens Dybæk Christensen wrote:
> Lige nu ja, men, hvis datatilsynet insisterer, kan man måske lave et
> system så folk ved første posting til en liste afkræves en accept? Så kan
> man være med på en lytter uden betingelser.

Det syntes at være en juridisk bug, ikke en menneske bug.
Hvorfor det bør løses på den måde, og ikke med et software hack.

Måske ville det være relevant at informere datatilsynet om
hvordan offentlige postlister og diskussionsfora fungerer i 2005?
Er der nogen der kan finde den relevante lov, jeg har forsøgt men
kunne ikke finde det.

Alternativt kunne man skrive en PM, og bede politikerene om at
ændre loven. Mon ikke vi kan finde hundredevis af eksempler på
hvor tåbeligt, det er inklusivt ting på politikernes egne websider.

Her er der en opskrift på Creme Brulé og man kan se at det
er Roland Vogt der har indsendt den. Er det i modstrid med
datatilsynet?

http://www.webopskrifter.dk/madopskrifter/1704/

--
  Mvh. Carsten Svaneborg