Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> Ja men alt er da noedvendigt at "registrere", hvordan
> skal man vurdere hvad skal fjernes, og i givet fald
> hvem skulle goere dette ?

Her er det praktisk at dette "blot" er et postarkiv med offentlige
indlæg om et styresystem, fremfor personlige livshistorier.
Jeg ville anlægge den pragmatiske holdning at alle indlæg - indtil andet
er bevist eller specifikt krævet fjernet - er nødvendige at registrere,
når man sammenligner dem med foreningens hensigtserklæring.

> Maaske vi skulle tage dette op med nogle politikere
> eller igen tage en snak med datatilsynet som da vist
> maa have misforstaaet noget.

Det er et forsøg værd.

--
Regards, Peter
Topposters and other annoying elements will be killfiled in silence.