test af emailarkiv2 Was: Klage over SSLUG til datatilsynet

On Thu, Aug 11, 2005 at 12:50:52AM +0200, Peter Toft wrote:

> og pt. er vi lige tilbage igen med at /emailarkiv er det gamle og
> /emailarkiv2 er det nye - Frank skal dog lige lave lidt UTF8
> trylleri...

Det skulle virke nu , prøv http://www.sslug.dk/emailarkiv2/
og  http://www.sslug.dk/emailarkiv2/forening/
og se om der er andet der skal rettes.

PS. har også rettet lidt i toppen af siderne , sammenlign
evt. med  http://www.sslug.dk/emailarkiv/

--
mvh Frank Damgaard  |