Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

On Thu, 11 Aug 2005, Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Ulempen ved at gå igang med sådan noget er at vi er med til at sætte en
> præcedens for at andre også skal have den slags. Jeg finder det betænkeligt.

Point taken.
Jeg har lige tagen ekstrateksten ud fra sslug-annonce-subscribe mailen
igen indtil videre.
IMHO er fordelen ved Franks og mit lege-emailarkiv
www.sslug.dk/emailarkiv2 gode (ingen email-adresser er godt mht spam og
det underlige utf8 i filnavnene ryger ud igen).

> Der er sådan noget som at man ikke er undskyldt for ikke at kende loven. Og,
> der burde også være sådan noget som at vi ikke skal bøde for at alle mulige
> diletanter bliver overrasket over at deres mail ryger på web, blot fordi de
> ikke har sat sig ind i hvad vi laver i SSLUG.

:)

 Audience:  What do you want, Eric?
 Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
 Richard:  Any software that isn't free sucks.
 Linus:  I'm interested in free beer.