Re: [FORENING] Klage over SSLUG til datatilsynet

On Sat, 13 Aug 2005, Mogens Dybaek Christensen wrote:

> Det her er jo en principsag, så jeg synes bestyrelsen skal gå til
> medierne med den. Og/eller forsøge at inddrage jurudiske fagfolk. Der
> må være nogen der kan se problemet i, i yderste konsekvens at lukke
> usenet.  ;-)

Bestyrelsen har en af de danske topadvokater på banen nu.

> Hvis datatilsynet får ret, bliver det i bedste fald meget besværligt
> at drive postlister, forums og newsservere.

Jep - så vi skal på banen hårdt.

 Audience:  What do you want, Eric?
 Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
 Richard:  Any software that isn't free sucks.
 Linus:  I'm interested in free beer.