Re: [FORENING] Sjov tanke

Peter Toft wrote:
On Thu, 11 Aug 2005, Niels Elgaard Larsen wrote:

Peter Toft wrote:

Øv at jeg ikke på http://www.datatilsynet.dk/ kan komme med indlæg til
deres hjemmeside mv - og så se om de selv overholder det de pålægger
SSLUG. Jeg er næsten 100% sikker på at vi kan finde meget officielle
hjemmesider som ikke passer med datatilsynets ideer.

Go hunt 'em :)

Jeg synes du skulle skrive til et par folketingsudvalg, husk at skrive dit telefonummer, religion osv. De plejer at skanne bilag ind og lægge dem på ft.dk.

Her er fx en privat adresse i Charlottenlund http://www.ft.dk/samling/20042/kommissionsforslag/kom(2002)0092/bilag/6/160248.pdf Og den hemmelige email: sslug@sslug

Har Gitte givet tilladelse til det?

meget meget tvivlsomt....

Det har jeg så ikke. Nu står mit navn der ganske vist ikke men alligevel. Man _kan_ så argumentere for at jeg selv udstiller den offentligt på bestyrelses siden men jeg har ikke explicit givet dem lov til at udgive den i hvert fald.

--
Gitte Wange

Bad law is more likely to be supplemented than repealed.