Re: SV: [FORENING] Domæneafgift sslug.se - sponsor søges

On Mon, 22 Aug 2005, Erik Josefsson wrote:

> Den er betalt idag.
>
> Papir-avien kom ikke frem til meg. Jag hved ikke hvorfor.

Erik - tager du fat i Dan, han var faktisk først mht. at ville sponsorere
sslug.se i år - men svarer han ikke, så tager vi Håkan.
Erik - skriv lige tilbage om hvor den ender

:) /pto

> //Erik

 Audience:  What do you want, Eric?
 Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
 Richard:  Any software that isn't free sucks.
 Linus:  I'm interested in free beer.