Re: [FORENING] medlemstallet stiger - var: fællesprojekter?

> Har I lagt mærke til at antal medlemmer stiger?
>
> Det har været nede under 5440, men er nu oppe på 5449!
Måske ikke just en statistisk stigning - men altid dejligt. Og måske jeg
tror mest på dit link

Hvis den er voksende er det så kup, uddelt CDer, sat CDer til fri
afbenyttelse? lavet et meget synligt link, det nye Debian-system eller?

Måske tror jeg mest på linket - men jeg synes de andre handlinger også er
rigtig godt gået!

Fællesprojekter?
Blot undrer det mig hvor lidt _fælles_ vi kan lave trods mange medlemmer.
Har selv foreslået - bedre kontakt til hardware-distributører, etablere
samarbejde når man alligevel rejser, sprede gode eksempler på
præ-installerede computere hvor folk ser det (opensource
eksperimentarium), sende renoverede PCere til udenlande - men med et
skræmmende lav praktisk arbejdsindsats i fællesskab. Måske ideerne er
dårlige skønt mange siger høfligt de er gode - men ikke vil lægge energi i
dem?
Måske nogen er bange for at andre har fået ideerne? eller hvad?
Hvis vi nu sammen laver projekterne vil vi kunne nå langt længere ud. Så
jeg vil opfordre til at vi laver flere fællesprojekter.

Hilsen

Phillip