Re: [FORENING] medlemstallet stiger - var: fællesprojek ter?

On Thu, Dec 01, 2005 at 12:26:16PM +0100, Phillip Sc. Boegh wrote:

> Måske ikke just en statistisk stigning - men altid dejligt. Og måske jeg
> tror mest på dit link
>
> Hvis den er voksende er det så kup, uddelt CDer, sat CDer til fri
> afbenyttelse? lavet et meget synligt link, det nye Debian-system eller?
>
> Måske tror jeg mest på linket - men jeg synes de andre handlinger også er
> rigtig godt gået!

Desværre, tellet er faldet til 5441 i dag, der er 8 der har forladt os i nat!
Måske er det blot postsystemets udsmidningsfunktion der ikke har været i drift
før nu. Eller måske køres det kun hver den 1. ?

> [...]
> samarbejde når man alligevel rejser, sprede gode eksempler på
> præ-installerede computere hvor folk ser det (opensource
> eksperimentarium), sende renoverede PCere til udenlande - men med et
> skræmmende lav praktisk arbejdsindsats i fællesskab. Måske ideerne er
> dårlige skønt mange siger høfligt de er gode - men ikke vil lægge energi i
> dem?
> Måske nogen er bange for at andre har fået ideerne? eller hvad?
> Hvis vi nu sammen laver projekterne vil vi kunne nå langt længere ud. Så
> jeg vil opfordre til at vi laver flere fællesprojekter.

Måske kanden nye bestyrelse sætte ting i gang.
Man kunne godt lave sandkasse på Symbion...
Eller hos Prosa, eller i Magisterforeningen (eller alle tre steder samtidigt, bare
på forskellige datoer).

Hilsen
Keld