Re: [FORENING] Foreløbigt referat af år smøde.

Nu kunne jeg altså bare ikke komme til årsmøde, men jeg må lige kommentere:

Jesper Krogh wrote:
Referat fra SSLUG årsmøde d. 1 december 2005

- Rolf Larsen: Det kan være svært at skaffe lokaler i Københavnsområdet. - Keld Jørn Simonsen: Symbion vil (næsten) være til rådighed som det passer os. Ellers Prosa, Magisterforeningen, Handelshøjskolen. - Peter Makholm: Det er vigtigt at der kommer folk fast til møderne. Tilmelding til møderne? Og få forventningsniveauet ned, måske småforedrag? - Poul-Erik Hansen: Nye lokaler.. fokusér evt. på placering på s-tognettet.
Nørreport vil være et hit. - Keld Jørn Simonsen: Der er lidt i Studiestræde. Prosa.. evt.

Pas nu på. Jeg vil faktisk mægtig gerne deltage i flere møder, men ofte ramler møderne sammen med noget andet. Men Indre København er noget noget værre hest for os med bil. Også kl 18.
Hvis jeg først skal bruge en halv time på at finde parkering, og dernæst gå en halv kilometer i øsende regnvejr... så bliver jeg med sikkerhed hjemme.

Jeg siger ikke at alt skal foregå på Symbion - placeringen er ikke ideel, men vi er altså nogle der kommer steder fra hvor den offentlige transport bare ikke en mulighed.

/kristian