Re: [FORENING] Referat fra årsmødet Rev. 2.

On Wed, Dec 07, 2005 at 08:26:20PM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Vi er enige om at det er den bestyrelse der lige er gået af vi snakkede
> om ikke? (den sad i perioden 20. november 2004 til 1 december 2005).

Nej, det er vi ikke enige om.
Der er kun aflagt regnskab indtil 31 dec 2004. Vi kan ikke bevilge
ansvarsfrihed til folk der ikke har aflagt regnskab. Det gjorde
dirigenten også opmærksom på.

>    22.15 .. ovenstående er UTC-tid :-)

Fint, jeg synes bare der skulle stå hvornår vi ver færdige.

Hilsen
keld