Re: [FORENING] bestyrelsesreferater

On Thu, Dec 08, 2005 at 08:27:34PM +0100, Keld J|rn Simonsen wrote:
> Kiggede lidt rundt på sslugs sider.
> Der er altså en del der ikke er særligt opdateret.
> Bla siden med bestyrelsesreferater.
> Den er ikke opdateret siden 2003. Er det med vilje?

De er så vidt jeg husker sendt til announce, så måske en henvisning til
postarkivet vil være relevant.

> Fandt vist en stavefejl i stadgar:
>
> 4.4 Kallelse till föreningsmöte
>
> Styrelsens ordförande eller annan styrelseledamot kallar till föreningsmötet. Föreningsmötet skall utlysas minst två (2) veckor i förväg, varvid tid och plats skall anges. Dagordningen skall offe före mötets början. Kallelse skall ske till medlemmarna med till styrelsen tillgängliga medel.
>
> offe -> offentliggöras ?

Den blev rettet på
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2004-11-20/index.shtml
og nu er stadgar også opdateret til V8.1 .

Fejlen med "offe" (og andre) skyldes sandsynligvis at vores stadgar en
gang for mange år siden har været igennem recode der havde en fejl,
og vedtægterne med fejl blev så vedtaget dengang (ups).
Jeg opdagede først i september 2005 at det var recode
der var årsagen ( recode UTF-8..ISO8859-1 ).
Nu er sslug.dk endelig opgraderet til Debian og der er fejlen
ikke længere til stede.

--
mvh Frank Damgaard  |