Re: [FORENING] Referat fra årsmødet Rev. 2.

On Fri, Dec 09, 2005 at 03:25:41PM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Det står på <http://toolbar.netcraft.com/help/glossary/>.  Tallet er
> cirka lige så meningsfuldt som Distrowatchs rangordning af
> distributioner.

De skriver:

Rank
    The popularity of a particular web site amongst users of the Netcraft Toolbar.

hmm, tjoe. Er der ellers nogen der på verdensbasis har tal på hvor
godt et site er? Det er jo ikke nemt at beregne. Men de store søgemaskiner
må vel have noget. Yahoo, msn.

Hilsen
keld