Re: [FORENING] Software regenskab for SSLUG 2005

Jacob Sparre Andersen wrote:

> At vi er holdt op med at udarbejde softwarelicensregnskab i
> forbindelse med overgangen til Debian.  Det er vist et par år siden
> sidst der er præsenteret et softwarelicensregnskab for årsmødet.

Men hvad kræver det for at lave et?

Jeg synes det er vigtig og sjovt at vide hvordan SSLUG bruger fri software
til at løse forskelige opgaver. Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste.

At SSLUG er et levende eksempel, bør vi da benytte som en del af det
oplysnings arbejde som er foreningens formål. (Som jeg ser det).

// Magnus