Re: [FORENING] Software regenskab for SSLUG 2005

I sslug.forening, skrev Magnus Østergaard:

>  Men hvad kræver det for at lave et?
>
>  Jeg synes det er vigtig og sjovt at vide hvordan SSLUG bruger fri software
>  til at løse forskelige opgaver. Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste.
>
>  At SSLUG er et levende eksempel, bør vi da benytte som en del af det
>  oplysnings arbejde som er foreningens formål. (Som jeg ser det).

Vi kan bare installere "vrms" på Debian maskinen. Så finder den ud af
hvad der er installeret af non-free ting:

sslug@sslug:~$ vrms
No non-free packages installed on ibm.krogh.cc!  rms would be proud.

Virker selvfølgeligt ikke på ting der ikke er installeret i
pakkesystemet.

Jesper