Re: [FORENING] Software regenskab for SSLUG 2005

On Tue, Dec 13, 2005 at 12:08:18AM +0100, Magnus Østergaard wrote:

> Så var regnskab måske det forkerte ord. For mig handler det ikke om at
> nogen skulle stå til regnskab, men mere det at vise mulighederne med open
> source software.

Så måske mere en slags "showcase", dvs. webside(r) der beskriver
hvad SSLUG benytter af software og hvordan det benyttes,
dvs. ikke et egentlig softwareregnskab, men mere lidt reklame
for brug af f.eks. gnu-linux/debian og andre værktøjer?

For en detaljeret beskrivelse af "dpkg -l" + lidt diverse
er nok ikke så spændende....

--
mvh Frank Damgaard  |