Re: [FORENING] Software regenskab for SSLUG 2005

On Tue, Dec 13, 2005 at 01:12:51PM +0100, Frank Damgaard wrote:

> Så måske mere en slags "showcase", dvs. webside(r) der beskriver
> hvad SSLUG benytter af software og hvordan det benyttes,
> dvs. ikke et egentlig softwareregnskab, men mere lidt reklame
> for brug af f.eks. gnu-linux/debian og andre værktøjer?
>
> For en detaljeret beskrivelse af "dpkg -l" + lidt diverse
> er nok ikke så spændende....

Jammen det er vel derfor det er et regnskab.
Lige som et regnskab er den aktuelle bogføring normalt ikke
særligt spændende, "dpkg -l" er vel bogføringen.

Men derefter stiller man det op i et regnskab, så det er noget
mere overskueligt og læseværdigt.

Hilsen
keld