Wiki: Overgive ophavsrettigheder til SSLUG

På SslugWiki:General disclaimer:

  http://wiki.sslug.se/index.php/SslugWiki:General_disclaimer

står:

  "Når en person har fjernet, tilføjet, rettet eller på anden måde ændret
  noget på webstedet, er ophavsrettighederne overgivet til de wiki- og
  serveransvarlige for webstedet."

Hvorfor ikke nøjes med at deles om ophavsrettighederne.

Jeg vil meget gerne fortsætte med at have ophavsrettighederne til det
materiale, som jeg lægger op. Hvis ikke, så vil jeg slette al det
materiale, som jeg allerede har lagt op.

Desuden synes, at SslugWiki:General disclaimer bør skrives af en person, som
er logget på og fra bestyrelsen - gerne formanden. Den skal også gøres
skrivebeskyttet, så ikke andre end administratorerne kan ændre den.

De herligste hilsner