Re: [WWW ADMIN] Billeder fra arkivet på forsiden (Was : /bestyrelsen)

On Thu, Dec 15, 2005 at 09:21:56PM +0100, Peter Toft wrote:

> næ - vi har backup af dem, men vi har ikke enablet alt gammelt "ral" før
> nogen mener det skal bruges. Det var nødvendigt for at sikre at det blev
> testet(TM).

Den holdning generer mig altså lidt. admin må vel vide hvad der kører på maskinen?
Og sørge for at det kører bag efter, når de skifter system?
Mit indtryk er at næsten ingenting kører af driftsting nu.

I det mindste kunne admin fortælle hvilke crontab ting der ikke er installeret.
Fx på forenings-listen. Så folk kan sige at det er noget de mangler.

Hilsen
keld