Re: [FORENING] Re: [WWW ADMIN] Billeder fra arkivet p å forsiden (Was: /bestyrelsen)

On Thu, Dec 15, 2005 at 10:26:16PM +0000, Jesper Krogh wrote:

> Hvordan skal admin vide hvad folk har puttet i deres lokale crontab's?
> Og om det er vigtigt, eller levn fra fortiden?

Det jeg taler om er drifts-crontab - først og fremmest.

Men admin kunne også have fortalt de enkelte ejere af
crontabs at de ikke har installeret deres crontabs, da de opdatrede
maskinen. Det gjorde de ikke. Det er jo noget der kan ske
at man glemmer ting, men at man bevidst gør det, det er en holdning
som jeg ikke påskønner.

> Det har Peter jo lige gjort.

Han har ikke explicit fortalt hvilke crontabs der ikke er installeret.
Han har kun sagt at de ikke har geninstalleret nogen.
Og først nu, 2 uger efter systemskift. Dvs vi har kørt
2 uger uden drift fra crontabs.

Hilsen
keld