Re: [FORENING] Re: [WWW ADMIN] Billeder fra arkivet p å forsiden (Was: /bestyrelsen)

On Fri, 16 Dec 2005, Keld J|rn Simonsen wrote:

> Det jeg taler om er drifts-crontab - først og fremmest.
>
> Men admin kunne også have fortalt de enkelte ejere af
> crontabs at de ikke har installeret deres crontabs, da de opdatrede
> maskinen. Det gjorde de ikke. Det er jo noget der kan ske

Der var måske et par andre ting som havde højere prioritet
http://wiki.sslug.dk/index.php/Opgradering_www.sslug.dk
+ vi har en tilsvarende anden liste af samme længde som ikke ligger
offentlig. Vi har ikke kedet os.

> at man glemmer ting, men at man bevidst gør det, det er en holdning
> som jeg ikke påskønner.

Keld har kørt egne crontab ting med programmer han selv har installeret i
eget katalog udenom admin. Det har ikke høj prioritet at genoprette (læs;
det er dit eget ansvar).

> Han har ikke explicit fortalt hvilke crontabs der ikke er installeret.
> Han har kun sagt at de ikke har geninstalleret nogen.
> Og først nu, 2 uger efter systemskift. Dvs vi har kørt
> 2 uger uden drift fra crontabs.

keld - admin har haft travlt! Jeg har brugt de sidste par aftener på at
rette spamopsætning for tre folk som piver. Det har højere prioritet end
personlige crontab - sorry...

LinuxForum 2006 - du skal med igen 3. + 4. marts 2006.
http://www.linuxforum.dk