Re: [FORENING] Re: [WWW ADMIN] Billeder fra arkivet p å forsiden (Was: /bestyrelsen)

On Fri, Dec 16, 2005 at 12:31:56AM +0100, Peter Toft wrote:

> Der var måske et par andre ting som havde højere prioritet
> http://wiki.sslug.dk/index.php/Opgradering_www.sslug.dk

Drifts-crontabs bør have høj prioritet.

> Keld har kørt egne crontab ting med programmer han selv har installeret i
> eget katalog udenom admin. Det har ikke høj prioritet at genoprette (læs;
> det er dit eget ansvar).

Det er ikke min egen crontab, jeg taler om - men drifts-crontabs.
Det der opdaterer mailcounts på tilmeld, det der opdaterer billeder på forsiden.
måske det der validerer vores html, og hvad ved jeg
Samt hvad andre har haft af crontabs.

Kunne vi ikke få en liste over crontabs der ikke er installerede?

Hilsen
keld