Re: [FORENING] Billeder fra arkivet på forsiden

On Fri, Dec 16, 2005 at 04:04:30PM +0100, Keld J|rn Simonsen wrote:

> Jeg har spurgt nu et ar gange, men har ikke fået svar (endnu)

Hvornår har du spurgt ?
Hvis du har fulgt nogle af de andre tråde vil du se
det nævnt så sent som i går.

> dage efter at systemskiftet var gjort. De burde have gjort det faktisk
> *inden* systemskiftet - så snart de kunne se at der ville være problemer,
> og det kan enhver da regne ud på forhånd. På den måde kunne de minimere
> prblemer med fejl på vores system.

der er da ikke fejl, blot nogle automatiske opdateringer
der ikke er kørt eller kun leglighedsvis er kørt "manuelt".

> Jeg beder stadig om en oversigt over problemets omfang, så vi kan
> få udbedret problemet.

Der er vist ikke så store problemer, og mine scripts er midlertidig
genindsat i min crontab siden du brokker dig sådan.

--
mvh Frank Damgaard  |