Re: [FORENING] System-drift (Was: Billeder fra arkivet på forsiden)

On Fri, Dec 16, 2005 at 02:09:07PM +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Alle er i dette tilfælde "alle bruger-crontabs".

> Nej det gør det ikke. Alt omkring medlemmer og mailarkiv kører fx ganske
> fint. Og har gjort det siden vi opgraderede.

Ja, det skriver jeg jo også lige bagefter.

> Næsten? Hvordan kan sådan noget næsten køre?

Ja, jeg synes også det er et mirakel. Men det er kun loggen der
er 2 uger gammel, som er komprimeret, den log der er 1 uge gammel, er
ikke komprimeret, og den aktuelle log er ikke læsbar for mig.
Det er til gengæld de to andre filer. Det er noget rod og jeg ved ikke
hvorden det kan være opstået. Jeg har fejlmeldt det, men det ligger
vist langt tilbage i prioriteterne.

Tak, nu kender jeg den.

Hilsen
keld