Re: [FORENING] System-drift (Was: Billeder fra arkivet på forsiden)

Keld J|rn Simonsen wrote:

Men de mener det vist heller ikke. Der er bla
noget logrotation som næsten kører.

Næsten? Hvordan kan sådan noget næsten køre?

Ja, jeg synes også det er et mirakel. Men det er kun loggen der er 2 uger gammel, som er komprimeret, den log der er 1 uge gammel, er ikke komprimeret, og den aktuelle log er ikke læsbar for mig. Det er til gengæld de to andre filer. Det er noget rod og jeg ved ikke hvorden det kan være opstået. Jeg har fejlmeldt det, men det ligger vist langt tilbage i prioriteterne.

Nu er det nok sådan cirka den dårligste fejlbeskrivelse jeg længe har set, men jeg gættede på at det har noget med dine webstatistikker at gøre.

Det ser lidt sjovt ud, men jeg har svært ved at se hvordan nogen skulle have rettet på det før efter to uger, da det kræver to uger at opdage problemet.

Jeg har gjort et forsøg på at rette logrotate til, så www_admin kan læse logfilerne - også i fremtiden.

/k