Re: [FORENING] System-drift (Was: Billeder fra arkivet på forsiden)

On Fri, Dec 16, 2005 at 04:44:03PM +0000, Henrik Storner wrote:

> Det er faktisk Debian's standard opsætning.

Og jeg kan heller ikke se et problem.

Aktuelt log til en dæmon (f.eks. apache) er ukomprimeret.
Forrige uges log (.1) er også ukomprimeret, og de andre
i logrotate får en .gz (.2.gz, .3.gz ,....)

Det er helt standard på debian.

Men kan vi ikke tage det på www_admin , der er da ingen grund
til den slags tekniske småting på sslug-forening.

--
mvh Frank Damgaard  |