Re: [FORENING] Billeder fra arkivet på forsiden

On Fri, Dec 16, 2005 at 11:16:08AM +0100, Keld J|rn Simonsen wrote:

> Alt jeg beder om er en liste over cron-orienterede filer, som ikke er
> blevet ført over, og gerne med indholdet af filerne, så vi har mulighed for at
> tjekke om de fortsat skal køre, og rette dem til. altså både crontab
> of cron.daily .weekly .monthly og hvad de ellers hedder.

Jeg har fået nogen af disse oplysninger, nemlig hvilke
crontabs der ikke var blevet overført. Det drejer sig om:

/var/spool/cron/crontabs/anne
/var/spool/cron/crontabs/brother
/var/spool/cron/crontabs/chlor
/var/spool/cron/crontabs/donald
/var/spool/cron/crontabs/erik
/var/spool/cron/crontabs/frank
/var/spool/cron/crontabs/gitte
/var/spool/cron/crontabs/grove
/var/spool/cron/crontabs/hagar
/var/spool/cron/crontabs/hanne
/var/spool/cron/crontabs/jesper
/var/spool/cron/crontabs/kalle
/var/spool/cron/crontabs/kanikus
/var/spool/cron/crontabs/keld
/var/spool/cron/crontabs/kim
/var/spool/cron/crontabs/klavs
/var/spool/cron/crontabs/kristian
/var/spool/cron/crontabs/kurt
/var/spool/cron/crontabs/linuxbog
/var/spool/cron/crontabs/linuxdk
/var/spool/cron/crontabs/madsdyd
/var/spool/cron/crontabs/madsen
/var/spool/cron/crontabs/magnus
/var/spool/cron/crontabs/mail2news
/var/spool/cron/crontabs/micke
/var/spool/cron/crontabs/mva
/var/spool/cron/crontabs/ov
/var/spool/cron/crontabs/patrik
/var/spool/cron/crontabs/phillip
/var/spool/cron/crontabs/pto
/var/spool/cron/crontabs/sparre
/var/spool/cron/crontabs/storner
/var/spool/cron/crontabs/tange
/var/spool/cron/crontabs/tfj
/var/spool/cron/crontabs/thomasaf
/var/spool/cron/crontabs/tl
/var/spool/cron/crontabs/vejleder

Jeg har så sendt denne liste til alle, der har konto på sslug-maskinen,
men den mail er øjensynligt ikke kommet frem. Jeg har nok ikke lov at
poste på alle-listen. Derfor sender jeg oplysningerne igen på forenings-
listen, også for at fortælle at dette problem nu er klaret.

Jeg véd positivt at sparre og frank har fået kigget på deres crontabs, og at der
er lavet en ny crontab til www_admin ting som jeg tror at alle de www_admin-ting
som vi havde liggende, er blevet overført til, inkl. et skript fra Hans Schou.

I kan kontakte admin hvis I vil have crontab-filen retableret.

Jeg mangler stadig at få tjekket at al /etc/cron.* filer er blevet
taget hånd om.

Hilsen
keld