Re: [FORENING] Om sslug-novice og de andre lister

On Wed, Dec 28, 2005 at 05:29:53PM +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Læs lige Peters skriverier igen. Peter mener det samme.

Jammen det kan da godt være vi er enige.

> Det tvivler jeg nu ret stærkt på, men fred være med det.

Jeg er heller ikke sikker, men jeg mener jeg foreslog det til bestyrelsesn
i den første periode jeg sad i bestyrelsen, en gang i 1998. Og jeg mener
jeg talte om det på et medlemsmøde på Symbion engang i 1998. Der var ikke
meget gehør, og det irriterede mig, da jeg synes der var et behov.

Senere tror jeg det var dig, Kristian, som egentlig fik det gennemført.
Det ser ud til at arkivet starter april 1999, så det passer rimeligt
med tidslinjen.

Hilsen
keld