Re: [FORENING] Lad os BRUGE standarderne

Keld J|rn Simonsen skrev:

> [...]

Tilblivelsesprocessen er da ikke åben. Jeg kan ikke få indflydelse på
vedligeholdelsen af ISO-standarder.

> Det er ikke det vi er blevet enige om i DKUUG, SSLUG mm.

Det er forbigået min opmærksomhed. Hvor har I behandlet ISO-standarder?

> Iøvrigt kan ISO 15445 frit downloades
> http://www.cs.tcd.ie/15445/15445.html

Ja, det var derfor jeg skrev at den ikke kunne distribueres.

==
Copyright © 2000 ISO/IEC

All rights reserved. Unless otherwise specified, no part of this publication
may be reproduced or utilized in any form or by any means, electronic or
mechanical, including photocopying and microfilm, without permission in
writing from either ISO at the address below or ISO's member body in the
country of the requester.
==

Desuden har de jo taget det meste fra W3C.

--
Niels Elgaard Larsen
sslug@sslug