Re: [FORENING] Lad os BRUGE standarderne

Keld J|rn Simonsen skrev:

> I arbejdet med åbne standarder.

Ja, men hvis I er blevet enige om det, har I vel skrevet det ned et sted,
hvor man kan læse det.

> Ja, men kan det ikke være lige meget hvis du kan videregive url-en?

Nej, ligesom det heller ikke er lige meget om et program er fri software,
bare man kan downloade det gratis.

Det kunne jo være at man gerne ville distibuere standarden på CD'er eller på
papir eller som lydfil.

Det er også sværere for andre at diskutere ISO's arbejde, når man ikke må
distribuere deres dokumenter.

Desuden er det ikke alle ISO's standarder, man kan downloade gratis.

--
Niels Elgaard Larsen
sslug@sslug