Re: [FORENING] Lad os BRUGE standarderne

On Sat, Jan 28, 2006 at 03:17:40AM +0100, Niels Elgaard Larsen wrote:

> Hvis det er noget, I har besluttet, burde i dokumentere det.

> Og det har DKUGG, så gjort, men ikke de andre foreninger.

Nej, sådan er det ikke. Vi er alle blevet enige om at det ikke er
et krav at en åben standard skal være gratis at anskaffe.

> Men det er sværere at påstå at ens software overholder en standard, hvis man
> ikke har selve teksten.

Den er jo også let at anskaffe.

Har du råd til at anskaffe en USB-nøgle, så har du også råd til at anskaffe
standarden.

> I andre former er der mindre information. Og de er mindre anvendelige.

Det er ikke sikkert. Du kan også beskrive standarden mere udførligt. Det gør man ofte i bøger.

Hilsen
keld