Re: [FORENING] Lad os BRUGE standarderne

Niels Elgaard Larsen skrev:

> Hvis det er noget, I har besluttet, burde i dokumentere det.

> Og det har DKUGG, så gjort, men ikke de andre foreninger.

Vi har i SSLUG (så vidt jeg husker) ikke taget stilling til nogle
specifikke standardiseringsorganisationers status i forbindelse med at
vi tiltrådte definitionen på <http://aabne-standarder.dk/>.

> Det synes jeg, ikke er let.

Er det så let nok for dig at smutte ned til boghandleren og bestille
distribuerbar« og kravet om udarbejdelse i et åbent forum var et meget
bevidst valg, der grundlæggende handlede om at have en formaliseret
definition af begrebet »åben standard« der ikke lå alt for langt fra
alt for mange menneskers opfattelse af begrebet.

standarder«.

Jacob
--
»Mon ikke der også bor et par engle i Gudhjem?«