Re: [ANNOUNCE] SSLUG bliver 10 år - Grill og hygge.

Jesper Krogh wrote:

> I anledning af SSLUG's 10-årsdag, er der arrangeret fællesskovtur i
> Fælledparken.
>
> Sted:
>   Fælledparken
>   Østerbro/København
>   Ved grillen (markeret med G) mellem 1 og 10 på [1]
>   (Gå efter SSLUG-banneret)
>   Ring: 28 30 66 34 (Jesper Krogh), hvis du ikke kan finde det.
>
> Tid:
>   Søndag d. 28 Maj.
>   13.00: Tændes der op i grillen (der er søget for grillkul, resten
> skal du selv sørge for).
>
>   12.30: For dem der skal handle lidt først.

> [...]
http://www.vejpark.kk.dk/groen/parker/byensparker/pdf_kort/faelledparken.pdf

Så ligger billederne jeg tog til grillfesten i dag, på min hjemmeside:
http://www.troejgaard.dk/grillfest/grillfest.html

De er ret store, fordi jeg tog billederne med 8,1 MegaPixel, så hvis i vil
hente dem med wget eller lign. hedder de PICT0055.JPG og op til
PICT0075.JPG

Læg i øvrigt mærke til billed 0060, 0061 og 0065, det er danmarks mindste
Linux nørd.

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard

http://www.troejgaard.dk