Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG bliver 10 år - Grill og hygge.

Jesper Krogh wrote:
I sslug.forening, skrev Jan Trøjgaard:

Så griller vi mellem bygerne!!

Så ligger billederne jeg tog til grillfesten i dag, på min hjemmeside: http://www.troejgaard.dk/grillfest/grillfest.html

Og vi havde en rigtig hyggelig dag. Vi besluttede at udnævne Jan og Poul-Erik til
SSLUG Grill-mestre, med opgave at afholde et par enkelte grill-arrangementer i
løbet af sommeren, når vejrguderne tillader det.

Jesper

Jeg har tænkt lidt over tingende, Og jeg er kommet frem til et koncept jeg vil kalde GRILL-ALARM. DMI har en 9 døgns prognose der angiver vejret som en sandsynlighed. Det jeg forestiller mig er at vi beslutter os med en uges varsel på baggrund at omtalte prognose. Når den på et eller andet tidspunkt ser fin ud så er der GRILL-ALARM. Så har vi en uge til at forberede os, det må være rigeligt.

Skulle det så i løbet af ugen vise sig at prognosen ikke holder så så vi jo i går at det trods alt fungere fint med at grille i regnvejr under bøgende. Holder prognosen kan vi jo vælge grillen der ligger ved søen.

I øvrigt vil alt for godt vejr jo sikkert medfører at der er andre der kunne tænke sig at benytte grillen.

PEA