Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG bliver 10 år - Grill og hygge.

Poul-Erik Andreasen wrote:

> [...]
> jeg vil kalde GRILL-ALARM. DMI har en 9 døgns prognose der angiver
> vejret som en sandsynlighed. Det jeg forestiller mig er at vi beslutter
> os med en uges varsel på baggrund at omtalte prognose. Når den på et
> eller andet tidspunkt ser fin ud så er der GRILL-ALARM. Så har vi en uge
> til at forberede os, det må være rigeligt.
>
> Skulle det så i løbet af ugen vise sig at prognosen ikke holder så så vi
> jo i går at det trods alt fungere fint med at grille i regnvejr under
> bøgende. Holder prognosen kan vi jo vælge grillen der ligger ved søen.

Jeg foretrækker nu at vi bruger den samme grill, da der er flere borde og
bænke! Og så kan altid vi sige: "samme tid og sted" næste gang vi skal
grille. desuden var det jo lige bag ved "Pavillonen", det burde ikke være
så svært at finde.

> I øvrigt vil alt for godt vejr jo sikkert medfører at der er andre der
> kunne tænke sig at benytte grillen.
Det gælder vel for alle steder hvor der er en offentlig grill og godt vejr.

Hvis vi lægger det på samme tidspunkt på dagen, tror jeg ikke at det er et
problem, da langt de fleste vil almindelige mennesker vil vel helst grille
om aftenen.
Hvis vi så ligger det omkring middag kan vi strække det til først på
aftenen, så kan folk stadig nå andre gøremål om aftenen og samtidig have
haft en hyggelig sslug-dag.

Så må vi hellere få lavet en "grill-huskeliste", jeg starter lige her og nu.

HUSKE LISTE:
------------
sslug banner.
Pavilloner eller parasoller, alt efter vejret.

Evt. ekstra grill.
Grillkul eller briketter.
Tændvæske, tændbriketter el. lign. (husk lighter eller tændstikker).
Grilltænger.
Kokke eller slagterkniv.

Køkkenrulle eller servietter.
Affaldsække.
Engangskrus.
Engangsbestik.
Engangtallerkener.
sølvpapir.

Medbring selv:
--------------
kød.
flute.
salater.
drikkevare.

Husk også gerne!
Kamera.

Medbring ikke!!
Rød Ålborg, det smager ikke til grillmad.

Med venlig hilsen

Jan Trøjgard