Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] SSLUG bliver 10 år - Grill og hygge.

> Hvis der er rigtig godt vejr kan folk jo sidde på græsset ;-)

Undskyld men er der ikke for meget spejder over det?

> Jep

> Rigtigt

> Vi to er jo rygere som mon ikke det går helt af sig selv.
Jo det er rigtigt, men meningen er vel at huskelisten også kan bruges når
andre end os skal arrangere.

> Vi skal også have organisert en eller anden form for
> Økonomi til ovenstående hvad med at folk betaler en tier
> når de kommer, og hvis der så er overskud så sænker vi bare beløbet
> næste gang.
>
> Alternativt kan vi jo spørge om der nogen der vil være sponsor
Man skriver sig bare på hvis der er noget man vil tage med, ellers
forefindes det ikke under grill-arrangementet. ;-)

> Jeg tænker på om man skulle lave en skabelon på wiki'en til organisering
> af fælleskøb. Vi kan selvfølgelig også bare skrive den slags uden
> skabelon. Det kan folk jo selv styre. Men det er nok værd at gøre
> opmærksom på muligheden.
to sjæle en tanke og måske mange sjæle én tanke.

Med venlig hislen
Jan Trøjgaard

--
trojgaard, troejgaard, trøjgård.